Monday, February 2, 2009

جناب آقای محمد سطوت


جناب آقای محمد سطوت

با درود و مهر فراوان، ایمیل شما را با خوشحالی دریافت کردم، از مهرتان سپاسگزارم. قصد من از یاد آوری در بارۀ مطالب مربوط به شیطان در (کتاب بشارت) این بود که نظرتان را به این نکته جلب کنم که می بایستی به این موجود موهوم از دیدگاه دیگری نیز نگاه کنیم.ا
حضور او را در زندگی انسان به گونه ای که هست یا می تواند باشد، آنطور نیست که در ادیان و مذاهب آمده است.ا
ادیان و مذاهب عقل و خرد انسان را به این سبب شیطان و ملعون و مطرود قلمداد می کنند تا انسانها به این گوهر با ارزشی که دارند اعتماد نکنند. و بجای استفاده از عقل و خرد خود به سوی ایمان بروند که تماماٌ موهوم و از حوزۀ عقل و خرد دور است.ا
تلاش من در بشارت و دیگر کتاب هایم این است که بتوانم جایگاه واقعی شیطان را بنمایانم و به گونه ای انسان ها را با ارزش عقل و خردشان آگاه سازم. بی شک ما وقتی می توانیم به این هدف برسیم که همۀ فرهیختگان در این مسیر گام بردارند و امیدوارم جنابعالی هم با این دیدگاه موافق و با ما همگام باشید.............ا
من در پاریس ساکن هستم و بی نهایت خوشحال می شوم اگر روزی گذرتان به این شهر افتاد دیداری با هم داشته باشم. من آدرس و شمارۀ تلفن خود را برایتان می نویسم که بتوانیم با هم در تماس باشیم.ا
کتاب های من هم در سایت خود من وجود دارد و هم در سایت هایی که کتاب های فارسی را منتشر می کنند. در عین حال در تورنتو کتابفروشی پگاه نیز همۀ کتاب های مرا دارد و در عین حال، اگر شما و دوستانتان مایل باشید می توانید این کتاب ها را از خود من دریافت بفرمائید. با سپاس مجدد از ایمیل شما، برایتان آرزوی تندرستی و موفقیت دارم.ا

هوشنگ معین زاده

Houshang Moinzadeh
B . P : 31
92403 Courbevoie Cedex France
Tel : 331 4333 0345
moinzadeh@gmail.com

No comments: