Monday, February 2, 2009

آقای معین زاده عزیز



آقای معین زاده عزیز

با تشکر از اظهار لطف شما نسبت به اظهار نظر در مورد نوشته اینجانب و اینکه اجازه دادید تا بتوانم از سایت شما استفاده و نوشت هایتان را بخوانم باید باطلاع شما برسانم که بنده صد در صد با موضوع نوشته های شما و توجیه زیبایتان در مورد شیطان و عزرائیل و سایر بازیگران صاحب نام دستگاه باریتعالی موافق و خود نیز تا آنجا که توانسته ام سعی براین داشته ام تا در نوشته هایم بزبانی ساده پرده از داستان پردازیهای نادرستی که هزاران هزار سال است بنام ادیان جور واجور ذهن توده های مردم را مسموم نموده است بردارم.ا
در نوشته "انسان و شیطان" نیز سعی نموده ام تا با استفاده از ذهنیت فولکلوریک مردم راجع به شیطان (با زبان طنز) بدیلی ساخته و دیو صفتان و خونخوارانی را که امروزه بنام رهبران سیاسی و مذهبی، مردم را بسوی کشتار و نابودی یکدیگر سوق میدهند معرفی نمایم.ا
کتاب "بشارت" را توانستم از سایت شما بگیرم و بآن وسیله با قلم شیوای شما آشنا شوم. این از بخت بد من بوده است که با وجود علاقمندی بخواندن مطالبی چون نوشته های شما، تاکنون دسترسی به کتابهای شما نداشته ام. مطالب کتاب "آیا خدا مرده است" و"کمدی خدایان" بروی سایت من نیامد. شاید مشکل از کیبل اینترنتی من بوده است بهرحال و درصورت امکان اگر میتوانید یکبار دیگر آدرس ایمیل خودرا برای من بفرستید شاید بتوانم بآن کتابها نیز دسترسی داشته باشم.ا
نمیدانم درحال حاضر شما در کجا زندگی میکنید. من در کانادا و در تورنتو زندگی میکنم. بسیار علاقمندم تا با شما از طریق ایمیل تماس داشته باشم و هر از گاه برای دیدن خویشاوندان خود (دختر و دامادم) سری به آلمان میزنم. درصورتیکه جای شما را بدانم برای دیدن و عرض سلام نیز حضورتان خواهم رسید.ا
گفتنی بسیار دارم ولی بیش از این وقت شما را نمیگیرم. با امید دیدار وسلامتی کامل و پیروزی شما در زندگی و روزهای خوش محمد سطوت
31 سپتامبر 2006

No comments: